See on DoIT logo
UI disain Ruby on Rails Identiteet Facebooki turundus Teenused

Palju uusi asju DoIT meeskonnalt!

Kasutajaliidese disain

Kodulehed on kasutud, kui neid on raske kasutada! Naljakas lause, aga oled sa kunagi selle peale mõelnud, et sinu koduleht on suunatud kliendile ja eelkõige kasutab seda keegi teine, mitte sina ise? Just sellepärast julgustamegi oma kliente, et nad usaldaksid oma kodulehe või veebipõhise süsteemi kasutajaliidese disaini meie tegijate kätesse.

Kuid kasutajaliides ei tähenda alati kodulehe disaini ja navigeerimisloogika loomist - see mõiste laieneb väga paljudele teistele lahendustele. Meie hinnapäringu lehelt leiad vormi, mida kasutades on sul võimalus saada vastus kõigile oma küsimustele!

Ruby on Rails

You want to enjoy life, don't you? If you get your job done quickly and your job is fun, that's good isn't it? That's the purpose of life, partly. Your life is better.

Yukihiro Matsumoto, September 2003

Ruby, mille loojaks on Yukihiro Matsumoto, sündis 1993. a. Jaapanis - tegemist on objektorjenteeritud programmeerimiskeelega, mille kõiki andmetüüpe käsitletakse objektidena ning mida kasutatakse viimasel ajal üha sagedamini erinevate veebipõhiste andmebaasilahenduste programmeerimisel. Ruby on loogiline ja fun!

Rails on suhteliselt noor ning ressursinõudlik raamistik, mis on mõeldud lihtsustama / kiirendama andmebaasidega seotud veebirakenduste loomist.

Ruby on Rails (loe lisaks Wikipediast) ehk teisisõnu RoR on jõuline ja uudne kooslus, mis võimaldab muretult luua lahendusi sadu tuhandeid või lausa miljoneid päringuid päevas saavatele keskkondadele.

Logo ja identiteedi loomine

DoIT ei anna kindlasti täisteenust pakkuva reklaamiagentuuri mõõtu välja, kuna meie fookus on veeb. Sellegi poolest pakume kõigile oma klientidele võimalust tellida koos oma uue kodulehe või veebipõhise süsteemiga vajadusel ka uus logo oma ettevõttele (või vastloodud ettevõttele / startup projektile).

Viimase kahe aasta jooksul oleme edukalt lõpuni viinud ühtekokku 14 logo-projekti ning aidanud kuuel suuremal ja väiksemal ettevõttel välja töötada nende uue firmagraafika!

Tagasi algusesse

Facebooki turundus

Nänni loosimine oma Facebooki fännide vahel on kindlasti väga oluline motivaator jälgija aktiivsena hoidmisel, kuid DoIT juurde ei ole kindlasti mõtet pöörduda siis, kui soovite oma Facebooki fännide vahel 10 eurost kinkekaarti või uute fännide saamiseks kommikarpi loosida - see ei paku meile pinget :)

DoIT püüab luua väärtusi, mis kestaksid kauem kui 5-minutiline võidurõõm. Võta meiega ühendust - arutame teie soovid läbi, lisame omalt poolt paar head ideed ja siis asume tulemuse teostamise kallale! Vajadusel suuname teid mõne meie hea turundus-partneri jutule!

 

Meie Facebooki leht